Administrator
zauważyłam, że brakuje nam takiego tematu... a więc: co studiujecie, lub co byście chcieli studiować? do jakich miast najchętniej byście się wybrali celem nauki i jakie uniwersytety Was pociągają?
Ja chyba będę już kontynuować tę turystykę. Moja znajoma poszla do Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych, jak zacznie się październik to ją potem zapytam jak tam jej się podoba. Bo szczerze mówiąc zainteresowałam się tą szkołą. Przynajmniej dobre wrażenie robi na stronie
Użytkownik
Ja jestem studentką - dość zaawansowaną bo w przyszłym roku już bronię pracę mgr:)
Studiuję w Warszawie, dziennie, Pedagogikę w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.
licencjat robiłam z terapii pedagogicznej a na magisterce trochę się przekwalifikowuję
i wzięłam się za terapię uzależnień. Kierunki ogólnie bardzo ciekawe, rozwojowe, choć mówią że dla nas to pracy nie będzie:P Zobaczymy:) Uczelnię też polecam - kampus jest gigantyczny ale w jednym miejscu - nie trzeba jeździć na zajęcia z jednego krańca miasta na drugi
Administrator
Ezoteryczka napisał:
Uczelnię też polecam - kampus jest gigantyczny ale w jednym miejscu - nie trzeba jeździć na zajęcia z jednego krańca miasta na drugi
no, tego Wam - warszawiakom - zazdroszczę. w krakowie człowiek musi skakać po całym mieście, a komunikacja miejska nie jest zawsze taka super...
Ja dopiero zaczynam, lekarski na PUM w Szczecinie. Zajęcia przede wszystkim w jednym szpitalu, chociaż czasami zdarza się, że trzeba przejechać całe miasto w 15 minut, żeby zdążyć z jednych zajęć na drugie, bo są poza szpitalem. Ogólnie całkiem przyjemnie mi się studiuje i mam nadzieję, że na tym kierunku zostanę do końca
Użytkownik
Studiować historię sztuki planuję. Dlatego historię na maturze zdawać muszę. Oczywiście, byłoby mi łatwiej się tam dostać gdybym w plastyku została, bo tam miałam przedmiot historia sztuki, i mogłabym tam zdawać ów przedmiot na egzaminie. No ale w tej szkole, gdzie teraz jestem jest mi zdecydowanie lepiej.