Pisanie:
1. Staramy się pisać zgodnie z przyjętymi zasadami ortografii. 2. Zakaz pisania postów o treści obraźliwej, wulgarnej lub niezgodnej z polskim prawem. 3. Piszemy czytelnie i zrozumiale dla innych. 4. Użytkownicy mogą używać innych języków, o ile posty w tych językach zostaną także przetłumaczone. 5. Użytkownik ma prawo do wyrażenia własnej opinii, o ile nie będzie ona obraźliwa dla innych użytkowników. 6. Nie wolno obrażać innych użytkowników, zamiast kłótni prowadzimy kulturalne dyskusje.
Forum:
1. Moderatorzy mogą modyfikować i usuwać posty oraz banować użytkowników, kiedy łamią oni zasady. 2. Reklamowanie własnych stron jest dozwolone jedynie w forum do tego przeznaczonym [REKLAMY]. Nie wolno reklamować stron o treści pornograficznej, obraźliwej lub niezgodnej z prawem, oraz stron zawierających wirusy. 3. Zasady porządku na forum zupełnie nie obowiązują tylko w forach [ROZRÓBA] i [OFF TOPIC]. 4. Drobny OT* jest zawsze dozwolony, ale staramy się nie przesadzać. 5. Bezsensowne spamowanie jest zakazane. 6. Avatary nie mogą zawierać treści erotycznej lub wulgarnej. Taki avatar zostanie natychmiast usunięty, wraz z użytkownikiem. 7.Swoje prace, avatary, fanarty itp. umieszczamy za pomocą linków (o ile jest to możliwe) by nie przekraczać transferu forum. Podobnie robimy z obrazkami, szczególnie, jeśli są to duże pliki. 8. Zebrania użytkowników forum mogą być organizowane TYLKO przez Administratorów i Moderatorów. 9. Regulamin może ulec zmianie.
Uzupełnienie do regulaminu dotyczące zamieszczania na forum własnej twórczości oraz linków do własnych stron jest dostępne do przeczytania tutaj. (należy zapoznać się z nim przed założeniem tematu z własną twórczością/linkami).
* OT, to po prostu off topic, czyli dyskusja, która nie do końca (a czasem wcale) łączy się z przyjętym tematem.
Wszelkie uwagi, komentarze i pomysły dotyczące regulaminu zgłaszamy tu.
Regulamin ułożony przez Cleo i Black Star, ostatnie poprawki 08.07.07 przez Bs. Uzupełnienie dodano 17.02.10.
|